Kongresy a eventy

Naše priestory sú ideálne na usporiadanie konferencií, teambuildingov ale aj svadieb. Spolu so skvelým cateringom vám pomôžeme vytvoriť nezabudnuteľný event.

Najväčšia kongresová sála GRAND BELLEVUE pojme viac ako 750 osôb. Je modifikovateľná a dá sa rozdeliť a zvukovo izolovať na dve menšie sály s kapacitou 340 a 220 miest. Kapacita všetkých sál a salónikov je celkovo viac ako 1 040 osôb. Centrálnu časť miestností tvorí obrovské foyer, kde je možné servírovať catering, prípadne využiť pre viac ako 40 partnerov

Plánujete konferenciu, svadbu alebo event? GRAND HOTEL BELLEVUE je ideálnym miestom vašich stretnutí. Vďaka profesionálnemu servisu budete mať vždy úspech. Navyše ponúkame rad zážitkov, ktoré odrážajú jedinečný charakter Vysokých Tatier.

Galavečere, rauty pre náročných, a´la carte menu, bankety, coffee breaky, firemné párty, recepcie, svadby či grilovačky.

Ponuka zimných teambuildingov Snowbike Namiesto zlyžovania svahu ho zbicyklujte. Môžete si vybrať nenáročné, ale aj ťažšie trasy. Ponúkame vám…

Pripravíme Vám svadbu podľa vašich predstáv. Od realizácie svadobného obradu, zabezpečenia menu, aranžérskych služieb, hudby, klavírnych melódií, veľkoplošného premietania…