Kongresy a eventy

Naše priestory sú ideálne na usporiadanie konferencií, teambuildingov ale aj svadieb. Spolu so skvelým cateringom vám pomôžeme vytvoriť nezabudnuteľný event.

Kongresová sála sa dá rozdeliť na dve samostatné konferenčné miestnosti – BELLEVUE I. s rozlohou 395 m² a kapacitou 320 osôb a BELLEVUE II. s rozlohou 256 m² a kapacitou 200 osôb...

Plánujete konferenciu, svadbu alebo event? GRAND HOTEL BELLEVUE je ideálnym miestom vašich stretnutí. Vďaka profesionálnemu servisu budete mať vždy úspech. Navyše ponúkame rad zážitkov, ktoré odrážajú jedinečný charakter Vysokých Tatier.

Galavečere, rauty pre náročných, a´la carte menu, bankety, coffee breaky, firemné párty, recepcie, svadby či grilovačky.

Ponuka zimných teambuildingov Snowbike Namiesto zlyžovania svahu ho zbicyklujte. Môžete si vybrať nenáročné, ale aj ťažšie trasy. Ponúkame vám…

Pripravíme Vám svadbu podľa vašich predstáv. Od realizácie svadobného obradu, zabezpečenia menu, aranžérskych služieb, hudby, klavírnych melódií, veľkoplošného premietania…