Sorry, this entry is only available in Slovak. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.
Nezáleží na tom, či organizujete malý event alebo veľkú konferenciu – ak vám záleží predovšetkým na maximálnej spokojnosti účastníkov, potrebujete vhodný interiér, kvalitné služby a perfektný catering. Ak sa k tomu pridá aj zaujímavá lokalita v srdci Tatier, spokojnosť je istá. Skúsenosti tímu profesionálov v Grand Hoteli BELLEVUE**** a množstvo zrealizovaných akcií s kapacitou až 1200 účastníkov sú zárukou kvalitných služieb. Spokojnosť hostí potvrdzuje aj množstvo pozitívnych recenzií, ktoré poskytli organizátori zrealizovaných eventov – či už sa jednalo o akcie zamerané na školenia, teambuildingy, alebo veľké konferencie národnej, ale aj medzinárodnej účasti. Potvrdila nám to aj pani PhDr. Sylvia Tučková, ktorá organizovala jeden z takýchto eventov:
„BELLEVUE**** sme si vybrali spomedzi 4 hotelov vo Vysokých Tatrách, ktoré pripadali do úvahy na zorganizovanie aktivity s medzinárodnou účasťou pre cca 80 účastníkov + ostatný personál. Každý hosť potreboval vlastnú izbu, a tento hotel disponuje dostatočnou kapacitou izieb a apartmánov. Izby sú priestranné, moderne zariadené, s krásnym výhľadom. Poskytujú maximálny komfort a pohodlie. Wifi na izbách a v celom hoteli, je samozrejmosť. Hotel disponuje naozaj veľkou konferenčnou miestnosťou, ktorú je možné upraviť presne podľa vašich predstáv. Bola to veľmi špecifická aktivita, ktorá si vyžadovala neštandardné technické zabezpečenie a taktiež isté bezpečnostné opatrenia. Vysoko oceňujem maximálne ústretový prístup zo strany vedenia hotela. Každú požiadavku z našej strany zabezpečili presne, ako sme požadovali. Personál bol, nielen počas trvania samotnej akcie, ale aj počas príprav na ňu, veľmi milý a príjemný. Bonusom hotela je novozrekonštruované wellness centrum, ktoré hostia počas voľných hodín s radosťou využili.“
Pani Sylvia na záver dodala, že hotel navštívila aj súkromne s rodinou a práve lokalita a služby boli jednoznačným dôvodom na opätovnú návštevu.
Vzhľadom na množstvo skúseností s realizáciou eventov BELLEVUE**** reaguje veľmi flexibilne, čo je pri organizácii akcií veľkou výhodou. Hotel má vďaka veľkorysým priestorom možnosť ich variácie, podľa potreby organizátora a nárokov na ich rozloženie. „Poskytnúť vieme Hlavnú sálu GRAND BELLEVUE s rozlohou až 660 m2 a kapacitou 750 osôb, ktorú je možné rozdeliť na polovicu, tri stredné salóniky a jeden menší. Pri náročnejších eventoch disponujeme aj ďalšími priestormi, pričom všetky vieme prispôsobiť podľa požiadaviek klienta. Pred GRAND BELLEVUE je priestranné foyer v rozlohe 400 m2, ktoré môže slúžiť na rauty, reklamné bannery a roll upy, či stánky pre vystavovateľov.“, zdôrazňuje riaditeľ hotela, Ing. Miroslav Warhol.
Viac sa dočítate tu.