Perfektný kongres v Tatrách? S prehľadom v BELLEVUE****!

Nezáleží na tom, či organizujete malý event alebo veľkú konferenciu – ak vám záleží predovšetkým na maximálnej spokojnosti účastníkov,…

15.január 2020 - Blog Novinky

Nezáleží na tom, či organizujete malý event alebo veľkú konferenciu – ak vám záleží predovšetkým na maximálnej spokojnosti účastníkov, potrebujete vhodný interiér, kvalitné služby a perfektný catering. Ak sa k tomu pridá aj zaujímavá lokalita v srdci Tatier, spokojnosť je istá. Skúsenosti tímu profesionálov v Grand Hoteli BELLEVUE**** a množstvo zrealizovaných akcií s kapacitou až 1200 účastníkov sú zárukou kvalitných služieb. Spokojnosť hostí potvrdzuje aj množstvo pozitívnych recenzií, ktoré poskytli organizátori zrealizovaných eventov – či už sa jednalo o akcie zamerané na školenia, teambuildingy, alebo veľké konferencie národnej, ale aj medzinárodnej účasti. Potvrdila nám to aj pani PhDr. Sylvia Tučková, ktorá organizovala jeden z takýchto eventov:

„BELLEVUE**** sme si vybrali spomedzi 4 hotelov vo Vysokých Tatrách, ktoré pripadali do úvahy na zorganizovanie aktivity s medzinárodnou účasťou pre cca 80 účastníkov  + ostatný personál. Každý hosť potreboval vlastnú izbu, a tento hotel disponuje dostatočnou kapacitou izieb a apartmánov. Izby sú priestranné, moderne zariadené, s krásnym výhľadom. Poskytujú maximálny komfort a pohodlie. Wifi na izbách a v celom hoteli, je samozrejmosť. Hotel disponuje naozaj veľkou konferenčnou miestnosťou, ktorú je možné upraviť presne  podľa vašich predstáv. Bola to veľmi špecifická aktivita, ktorá si vyžadovala neštandardné technické zabezpečenie a taktiež isté bezpečnostné opatrenia.  Vysoko oceňujem maximálne ústretový prístup zo strany vedenia hotela. Každú požiadavku z našej strany zabezpečili presne, ako sme požadovali. Personál bol, nielen počas trvania samotnej akcie, ale aj počas príprav na ňu, veľmi milý a príjemný. Bonusom hotela je novozrekonštruované wellness centrum, ktoré hostia počas voľných hodín s radosťou využili.“

Pani Sylvia na záver dodala, že hotel navštívila aj súkromne s rodinou a práve lokalita a služby boli jednoznačným dôvodom na opätovnú návštevu.

Vzhľadom na množstvo skúseností s realizáciou eventov BELLEVUE**** reaguje veľmi flexibilne, čo je pri organizácii akcií veľkou výhodou. Hotel má vďaka veľkorysým priestorom možnosť ich variácie, podľa potreby organizátora a nárokov na ich rozloženie. „Poskytnúť vieme Hlavnú sálu GRAND BELLEVUE  s rozlohou až 660 m2 a kapacitou 750 osôb, ktorú je možné rozdeliť na polovicu, tri stredné salóniky a jeden menší. Pri náročnejších eventoch disponujeme aj ďalšími priestormi, pričom všetky vieme prispôsobiť podľa požiadaviek klienta. Pred GRAND BELLEVUE je priestranné foyer v rozlohe  400 m2, ktoré môže slúžiť na rauty, reklamné bannery a roll upy, či stánky pre vystavovateľov.“, zdôrazňuje riaditeľ hotela, Ing. Miroslav Warhol.

Viac sa dočítate tu.

Vedeli ste, že?

Vďaka naším výnimočným výhodným ponukám môžete ušetriť na ubytovaní a službách miestami až 50%. Pozrite si naše výhodné ponuky a vyberte si tú pravú pre vás.

Výhodné ponuky

Darčekový poukaz

Prekvapte svojich blízkych a priateľov! Potešte ich darčekovou poukážkou alebo sa poďakujte obchodným partnerom a zamestnancom zážitkovým darčekom! Pošleme ju poštou, na mail alebo si môžete pre ňu prísť k nám osobne.

Darčekový poukaz

Odoberajte novinky

Odoslaním dávam súhlas GRAND HOTEL BELLEVUE, a.s. na zasielanie bezplatného elektronického spravodaja a informacií o novinkách a aktualitách prevádzkovateľa na mnou zadaný e-mail. Tento súhlas môžem kedykoľvek písomne odvolať na info@hotelbellevue.sk